• Haberler
  • Bölge
  • Van'da Saadet Partisi İl Başkanı İlhan Vali Balcı'ya teşekkür etti

Van'da Saadet Partisi İl Başkanı İlhan Vali Balcı'ya teşekkür etti

Van Saadet Partisi İl Başkanı Özay İlhan, uzun süredir atıl durumda olan lojmanların yenilenerek hizmete sunulmasını sağlayan Van Valisi Ozan Balcı'ya teşekkür etti.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Edremit ilçesindeki lojmanların bulunduğu bölgede incelemelerde bulunan İlhan, gazetecilere yaptığı açıklamada, lojmanların 2012’de inşaatına başlandığını ve 2014’te tamamlanmasına rağmen kullanılmadığı için zarar gördüğünü ifade etti.

Beş bloktan oluşan lojmanların tadilattan geçirilerek İl Emniyet Müdürlüğü’ne tahsis edildiğini belirten İlhan, bu çalışmanın memleket için önemli bir kazanım olduğunu vurguladı.

İlhan, konuyla ilgili şu değerlendirmeyi yaptı:

"Biz her zaman iyileştirmeden yanayız. Bu memleket hepimizin. Memleketin hayrına yapılan her işi takdir ederiz. Dolayısıyla bu önemli çalışmadan dolayı Sayın Vali Ozan Balcı’ya teşekkür ediyorum."

Yenilenen lojmanların, Van Emniyet Müdürlüğü personelinin kullanımına sunulmasıyla kentin kamu hizmetleri altyapısına önemli bir katkı sağlandığı ifade edildi.

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!
AA

Bakmadan Geçme