Vali Önder Bozkurt özel güvenlik personelini ağırladı
Ağrı Valisi Önder Bozkurt, Özel Güvenlik Haftası dolayısıyla İl Emniyet Müdürlüğü Özel Güvenlik Şube Müdürlüğü heyetini makamında kabul ederek özel güvenlik görevlilerinin kamu güvenliğine sunduğu katkılara dikkat çekti.
Haberin Özeti
- • Ağrı Valisi Önder Bozkurt, Özel Güvenlik Haftası kapsamında İl Emniyet Müdürlüğü Özel Güvenlik Şube Müdürlüğü heyetini makamında kabul etti.
- • Görüşmede, özel güvenlik görevlilerinin kamu düzeninin korunması ve vatandaş güvenliğinin sağlanmasındaki önemli rolü vurgulandı.
- • Vali Bozkurt, özveriyle görev yapan özel güvenlik personeline teşekkür ederek haftalarını kutladı ve görevlerinde başarılar diledi.
Ağrı Valisi Önder Bozkurt, Özel Güvenlik Haftası kapsamında İl Emniyet Müdürlüğü Özel Güvenlik Şube Müdürü Emniyet Amiri Serpil Güney ve beraberindeki heyeti makamında kabul etti.
Valilik makamında gerçekleşen ziyarette, özel güvenlik hizmetlerinin kamu güvenliğinin sağlanmasındaki rolü, kamu kurumlarıyla yürütülen koordinasyon çalışmaları ve özel güvenlik personelinin üstlendiği sorumluluklar ele alındı. Görüşmede, kamu düzeninin korunması ve vatandaşların huzur ile güvenliğinin sağlanmasında özel güvenlik görevlilerinin önemli bir görev üstlendiği vurgulandı.
Vali Önder Bozkurt, özveriyle görev yapan özel güvenlik personeline teşekkür ederek, güvenlik hizmetlerinin etkin şekilde yürütülmesinde emniyet teşkilatıyla birlikte özel güvenlik görevlilerinin de önemli bir destek unsuru olduğunu ifade etti.
Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin iletilmesinin ardından günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
Ağrı Valiliğinden yapılan açıklamada, "Valimiz Sayın Önder Bozkurt, Özel Güvenlik Haftası münasebetiyle İl Emniyet Müdürlüğü Özel Güvenlik Şube Müdürü Emniyet Amiri Sayın Serpil Güney ve beraberindeki heyeti makamında kabul etti. Gerçekleştirilen ziyarette, özel güvenlik görevlilerinin kamu düzeninin sağlanması ve vatandaşlarımızın güvenliğinin temini noktasındaki önemli katkıları üzerine değerlendirmelerde bulunuldu. Valimiz, tüm özel güvenlik personelinin Özel Güvenlik Haftası'nı kutlayarak görevlerinde kolaylıklar ve başarılar diledi" ifadelerine yer verildi.
Bakmadan Geçme
