Vali Önder Bozkurt gençlerle buluştu

Ağrı Valisi Önder Bozkurt, Patnos ziyaretinde gençlerle bir araya gelerek sohbet etti.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Haberin Özeti

  • Ağrı Valisi Önder Bozkurt, Patnos ilçesi ziyaretinde gençlerle bir araya gelerek samimi bir ortamda sohbet etti.
  • Vali Bozkurt, buluşmada gençlerin görüş ve taleplerini dinleyip eğitim hayatlarına dair düşüncelerini sordu, eğitimin önemini vurguladı.
  • Bozkurt, "Gençlerimiz geleceğimizdir" diyerek iyi eğitim alıp kendilerini geliştirmelerini, ülkemize faydalı bireyler olmalarını temenni etti.

Ağrı Valisi Önder Bozkurt, Patnos ilçesinde gerçekleştirdiği program kapsamında gençlerle bir araya geldi. İlçe merkezinde öğrencilerle samimi bir ortamda buluşan Bozkurt, gençlerle sohbet ederek onların görüş ve taleplerini dinledi.

Ziyaret sırasında gençlerle yakından ilgilenen Vali Bozkurt’un, öğrencilerle birebir sohbet ettiği ve onların eğitim hayatına dair düşüncelerini sorduğu görüldü. Sıcak ve samimi anların yaşandığı buluşmada, gençlerin ilgisi dikkat çekti.

Vali Bozkurt, gençlerle gerçekleştirdiği sohbet sırasında eğitimin önemine vurgu yaparak, geleceğin gençlerin elinde şekilleneceğini ifade etti. Gençlere tavsiyelerde bulunan Bozkurt, hedeflerine ulaşmaları için azimle çalışmaları gerektiğini belirtti.

Vali Önder Bozkurt gençlerle buluştu

“Gençlerimiz geleceğimizdir”

Vali Önder Bozkurt, buluşmaya ilişkin yaptığı değerlendirmede şu ifadeleri kullandı:

“Gençlerimiz bizim en büyük gücümüz ve geleceğimizdir. Onların iyi bir eğitim alması, kendilerini geliştirmesi ve ülkemize faydalı bireyler olarak yetişmesi en büyük temennimizdir. Her zaman gençlerimizin yanında olmaya devam edeceğiz.”

Gerçekleşen buluşma, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

 

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!
Özel Haber

Bakmadan Geçme