Taşlıçay'da öğrencilere hijyen eğitimi verildi
Taşlıçay Kaymakamlığı ile Toplum Sağlığı Merkezi koordinasyonunda Anadolu Lisesi pansiyonunda kalan öğrencilere yönelik hijyen eğitimi düzenlenirken, program sonunda öğrencilere hijyen seti dağıtıldı.
Haberin Özeti
- • Taşlıçay Kaymakamlığı ve Toplum Sağlığı Merkezi, Anadolu Lisesi pansiyonunda kalan öğrencilere yönelik hijyen eğitimi düzenledi.
- • Uzman doktor ve hemşirelerce verilen eğitimde kişisel temizlik, sağlıklı yaşam ve hastalıklardan korunma yöntemleri anlatıldı.
- • Program sonunda öğrencilere hijyen setleri dağıtılırken, benzer sosyal ve sağlık odaklı faaliyetlerin süreceği belirtildi.
Taşlıçay Kaymakamlığı ile Toplum Sağlığı Merkezi (TSM) iş birliğinde, Anadolu Lisesi pansiyonunda kalan öğrencilere yönelik hijyen eğitimi programı gerçekleştirildi.
Program kapsamında öğrencilere kişisel temizlik, sağlıklı yaşam alışkanlıkları ve bulaşıcı hastalıklardan korunma yöntemleri hakkında kapsamlı bilgiler verildi. Alanında uzman doktor ve hemşireler tarafından verilen eğitimlerde, günlük yaşamda hijyen kurallarına dikkat edilmesinin sağlık açısından taşıdığı önem anlatıldı.
Öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği programda, özellikle el hijyeni, ortak kullanım alanlarında dikkat edilmesi gereken kurallar ve hastalıklardan korunma yöntemleri üzerinde duruldu. Eğitim boyunca öğrencilerin soruları da uzman ekip tarafından yanıtlandı.
Eğitim programının ardından Taşlıçay Kaymakamlığı tarafından hazırlanan hijyen setleri öğrencilere dağıtıldı. Öğrencilere verilen hijyen setlerinin, günlük yaşamda temizlik alışkanlıklarının güçlendirilmesine katkı sağlaması hedefleniyor.
Program sonrası açıklamalarda bulunan Taşlıçay Kaymakamlığı yetkilileri, gençlerin sağlıklı ve bilinçli bireyler olarak yetişmesinin büyük önem taşıdığını belirterek, “Öğrencilerimizin hem sağlık hem de sosyal bilinç açısından güçlü bireyler olarak yetişmesini önemsiyoruz. Bu tür eğitim programlarıyla gençlerimizin kişisel hijyen konusunda farkındalık kazanmasını amaçlıyoruz. Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız ve gençlerimiz için eğitim çalışmalarımız kararlılıkla devam edecektir” ifadelerini kullandı.
Programda görev alan sağlık çalışanlarına teşekkür edilirken, benzer sosyal ve sağlık odaklı faaliyetlerin ilerleyen süreçte de sürdürüleceği belirtildi.
Bakmadan Geçme
