Taşlıçay'da Köylere Hizmet Götürme Birliği meclis toplantısı yapıldı
Taşlıçay'da Köylere Hizmet Götürme Birliği'nin 2026 yılı birinci olağan meclis toplantısı, Taşlıçay Kaymakamı Kübra Baka Kılıç başkanlığında gerçekleştirildi.
Haberin Özeti
- • Taşlıçay Köylere Hizmet Götürme Birliği'nin 2026 yılı birinci olağan meclis toplantısı, Kaymakam Kübra Baka Kılıç başkanlığında yapıldı.
- • Toplantıda kırsal bölgelerin ihtiyaçları ile altyapı, ulaşım, içme suyu ve kırsal kalkınmaya yönelik hizmetler ele alındı.
- • Gerçekleştirilen toplantıda muhtar encümen üyesi seçimi yapıldı ve kırsal bölgelerin gelişimine katkı sunulmaya devam edileceği vurgulandı.
Taşlıçay Kaymakamlığı koordinesinde düzenlenen Köylere Hizmet Götürme Birliği 2026 yılı birinci olağan meclis toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıya kurum amirleri, il genel meclis üyeleri ve köy muhtarları katıldı.
Toplantı, Kübra Baka Kılıç başkanlığında gerçekleştirilirken, kırsal bölgelerde yürütülen çalışmalar, devam eden hizmetler ve yeni dönem planlamaları ele alındı. Köylerin ihtiyaçlarının değerlendirildiği toplantıda altyapı, ulaşım, içme suyu ve kırsal kalkınmaya yönelik hizmetler hakkında istişarelerde bulunuldu.
Gerçekleştirilen toplantı kapsamında ayrıca muhtar encümen üyesi seçimi de yapıldı. Yapılan seçim sonrası belirlenen üyelerin önümüzdeki süreçte kırsal bölgelerde yürütülecek çalışmalarda aktif görev alacağı belirtildi.
Toplantıya ilişkin Taşlıçay Kaymakamlığı tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Kaymakamımız Sayın Kübra Baka Kılıç başkanlığında, Köylere Hizmet Götürme Birliği 2026 yılı birinci olağan meclis toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda gündem maddeleri değerlendirilerek birlik faaliyetleri üzerine istişarelerde bulunuldu. Gerçekleştirilen toplantı kapsamında muhtar encümen üyesi seçimi de yapıldı. Seçilen üyelerin ilçemize ve köylerimize hayırlı hizmetlerde bulunmalarını temenni ediyor, alınan kararların ilçemiz adına hayırlara vesile olmasını diliyoruz. Birlik ve beraberlik içerisinde yürütülecek çalışmalarla kırsal bölgelerimizin gelişimine katkı sunulmaya devam edilecektir.”
Kaymakam Kübra Baka Kılıç, kırsal mahalle ve köylerde vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik çalışmaların birlik ve koordinasyon içerisinde sürdürüleceğini belirterek, kamu hizmetlerinin daha etkin ulaştırılması adına tüm kurumlarla iş birliği içerisinde çalışmaya devam edeceklerini ifade etti.
Bakmadan Geçme
