- Haberler
- Ekonomi
- Resmi Gazete'de Yayımlandı: İşsizlik Sigortası Fonu'nda Devlet Katkısı Yarı Yarıya Düşürüldü
Resmi Gazete'de Yayımlandı: İşsizlik Sigortası Fonu'nda Devlet Katkısı Yarı Yarıya Düşürüldü
Resmi Gazete'de yayımlanan Cumhurbaşkanı Kararı ile İşsizlik Sigortası Fonu'nda devlet katkısı yüzde 1'den yüzde 0,5'e düşürüldü. Mayıs ayında yürürlüğe girecek düzenleme çalışanların maaşlarını etkilemeyecek, işsizlik maaşı tutarları ve şartları ise aynı kalacak.
Haberin Özeti
- • Resmi Gazete’de yayımlanan Cumhurbaşkanı Kararı ile İşsizlik Sigortası Fonu’ndaki devlet katkısı oranı yüzde 1’den yüzde 0,5’e düşürüldü. Mayıs ayında yürürlüğe girecek düzenleme, sistemin finansman yapısını değiştirirken çalışanların maaşlarına ve işsizlik ödeneği tutarlarına herhangi bir etki yapmayacak. İşsizlik maaşı şartları ve ödeme süreleri de mevcut haliyle devam edecek.
Bakmadan Geçme
Bakan Gürlek Duyurdu: Ağrı ve Batman’daki iki dosya aydınlatıldı
Ekrem Çelebi: “Türkiye yarınlarını güçlü temeller üzerine inşa ediyor”
Doğubayazıt'ta fırçalar konuştu, yetenekler göz kamaştırdı
Diyadin’de bir haftada 2 bin 232 kişi ve 5 bin 607 araç sorgulandı
Ağrı'da 2013’te Kaybolan şahsın dosyası yeniden açıldı: 5 şüpheli gözaltında
Eleşkirt’te üç kanser türüne karşı ücretsiz tarama yapılacak