• Haberler
  • Ağrı
  • Patnos'ta öğrencilerin eserleri yıl sonu sergisinde beğeniye sunuldu

Patnos'ta öğrencilerin eserleri yıl sonu sergisinde beğeniye sunuldu

Patnos Fatih Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi tarafından düzenlenen yıl sonu sergisi, İlçe Milli Eğitim Müdürü Yüksel Zorlu'nun katılımıyla açıldı.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Haberin Özeti

  • Ağrı'nın Patnos ilçesindeki Fatih Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri, yıl boyunca hazırladıkları eserleri yıl sonu sergisinde beğeniye sundu.
  • Sergi, İlçe Milli Eğitim Müdürü Yüksel Zorlu tarafından açıldı; Zorlu, öğrencilerin emeğini ve mesleki eğitimin önemini vurguladı.
  • Öğrencilerin mesleki bilgi ve becerilerini sergilediği el emeği eserler, ziyaretçilerden ve eğitim camiasından tam not aldı.

Ağrı'nın Patnos ilçesinde Fatih Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri tarafından hazırlanan yıl sonu sergisi düzenlenen programla ziyaretçilere açıldı. Öğrencilerin yıl boyunca hazırladığı çalışmaların yer aldığı sergi, eğitim camiası tarafından ilgiyle karşılandı.

Patnos İlçe Milli Eğitim Müdürü Yüksel Zorlu, Şube Müdürü Mecit Irmak ile birlikte Fatih Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'ni ziyaret ederek serginin açılışını gerçekleştirdi. Açılışın ardından sergi alanını gezen İlçe Milli Eğitim Müdürü Yüksel Zorlu, öğrencilerin hazırladığı eserleri tek tek inceleyerek çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Sergide öğrencilerin mesleki eğitim sürecinde edindikleri bilgi ve beceriler doğrultusunda hazırladıkları çeşitli çalışmalar yer aldı. El emeği ve yaratıcılığın ön plana çıktığı eserler, ziyaretçilerden tam not aldı.

Öğrencilerin ortaya koyduğu çalışmaların mesleki eğitimin önemini bir kez daha ortaya koyduğunu belirten Patnos İlçe Milli Eğitim Müdürü Yüksel Zorlu, eğitim hayatı boyunca öğrencilerin yeteneklerini geliştirmelerine katkı sağlayan bu tür etkinliklerin büyük önem taşıdığını ifade etti.

Patnos'ta öğrencilerin eserleri yıl sonu sergisinde beğeniye sunuldu

Patnos Milli Eğitim Müdürü Yüksel Zorlu, "Öğrencilerimizin yıl boyunca gösterdikleri emeklerin sergilenmesi bizleri son derece mutlu ediyor. Burada sergilenen her çalışma, öğrencilerimizin azminin, üretkenliğinin ve başarısının bir göstergesidir. Bu güzel organizasyonda emeği bulunan okul yönetimini, öğretmenlerimizi ve öğrencilerimizi tebrik ediyorum" dedi.

Patnos'ta öğrencilerin eserleri yıl sonu sergisinde beğeniye sunuldu

Okul yönetimi ise yıl sonu sergisinin öğrencilerin özgüven kazanmalarına ve mesleki gelişimlerine katkı sunduğunu belirterek, etkinliğe katılan misafirlere teşekkür etti.

Öğrencilerin eğitim yılı boyunca ortaya koydukları çalışmaların yer aldığı serginin belirli bir süre ziyaretçilere açık kalacağı öğrenildi.

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!
Özel Haber

Bakmadan Geçme