• Haberler
  • Bölge
  • Muş'ta yangın söndürme aracı ile otomobil çarpıştı, 2 yaralı hastaneye kaldırıldı

Muş'ta yangın söndürme aracı ile otomobil çarpıştı, 2 yaralı hastaneye kaldırıldı

Muş'ta Orman Müdürlüğü'ne ait yangın söndürme aracı ile bir otomobil çarpıştı, 2 kişi yaralandı. Olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edilerek yaralılar hastaneye kaldırıldı. Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Muş’ta Orman Müdürlüğü’ne ait yangın söndürme aracı ile otomobilin çarpışması sonucu 2 kişi yaralandı.
Muş'ta yangın söndürme aracı ile otomobil çarpıştı, 2 yaralı hastaneye kaldırıldı

Muş’ta Hastane Kavşağı’nda meydana gelen trafik kazasında Orman Müdürlüğü’ne ait yangın söndürme aracı ile bir otomobil çarpıştı. Çarpışmanın etkisiyle otomobilde bulunan 2 kişi yaralandı. İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Yaralılar, ambulansla Muş Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme