• Haberler
  • Bölge
  • Muş'ta içme suyu deposu yapım çalışmaları sürüyor, halk sağlıklı suya kavuşacak

Muş'ta içme suyu deposu yapım çalışmaları sürüyor, halk sağlıklı suya kavuşacak

Muş İl Özel İdaresi, 2025 Yılı Yatırım Programı kapsamında İçmeler köyü Tosunlu mezrasında içme suyu deposu yapımına devam ediyor. Proje, bölge halkının sağlıklı içme suyuna erişimini sağlamayı amaçlıyor ve kısa süre içinde tamamlanacak.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Muş İl Özel İdaresi tarafından 2025 Yılı Yatırım Programı kapsamında başlatılan içme suyu deposu yapım çalışmaları aralıksız devam ediyor.

Muş'ta içme suyu deposu yapım çalışmaları sürüyor, halk sağlıklı suya kavuşacak
Merkeze bağlı İçmeler köyü Tosunlu mezrasında yürütülen proje ile bölge halkının sağlıklı ve kesintisiz içme suyuna erişiminin sağlanması hedefleniyor. Çalışmalar hakkında bilgi veren Muş İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Şeyhmus Yentür, altyapı ve depo inşasının planlanan takvim doğrultusunda ilerlediğini belirterek, "Vatandaşlarımızın içme suyu ihtiyacını kalıcı şekilde karşılamak amacıyla çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Projeyi kısa süre içinde tamamlayarak hizmete sunacağız" dedi.

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme