Müdür Çelebi personelle bayramlaştı
Ağrı Gençlik ve Spor İl Müdürü Ahmet Çelebi, Kurban Bayramı tatilinin ardından mesainin ilk gününde personelle bir araya gelerek bayramlaştı.
Haberin Özeti
- • Ağrı Gençlik ve Spor İl Müdürü Ahmet Çelebi, Kurban Bayramı tatilinin ardından ilk mesai gününde kurum personeliyle bayramlaştı.
- • Müdür Çelebi, bayramların birlik ve beraberliği güçlendirdiğini vurgulayarak, gençlere yönelik hizmetlerin aynı özveriyle süreceğini belirtti.
- • Samimi bir ortamda geçen programda, ekip ruhu ve dayanışmanın önemi vurgulanarak yeni çalışma döneminin verimli geçmesi temenni edildi.
Ağrı Gençlik ve Spor İl Müdürü Ahmet Çelebi, Kurban Bayramı tatilinin ardından başlayan ilk mesai gününde kurum personeliyle bir araya gelerek bayramlaştı. İl Müdürlüğü binasında gerçekleştirilen programda çalışanlarla tek tek görüşen Çelebi, personelin bayramını kutlayarak iyi dileklerde bulundu.
Bayramlaşma programında kurum çalışanlarıyla sohbet eden İl Müdürü Ahmet Çelebi, bayramların birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendiren özel günler olduğuna dikkat çekti. Kurum olarak gençlere ve spor camiasına yönelik hizmetlerin aynı özveriyle sürdürüleceğini belirten Çelebi, çalışanlara emeklerinden dolayı teşekkür etti.
Bayramlaşma programı samimi bir ortamda gerçekleşirken, çalışanlar da İl Müdürü Ahmet Çelebi’ye teşekkür ederek bayram dileklerini iletti. Kurum personeli arasında dayanışma ve ekip ruhunun önemine vurgu yapılan programda, yeni çalışma döneminin verimli geçmesi temennisinde bulunuldu.
Ağrı Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, “İl Müdürümüz Ahmet Çelebi, Kurban Bayramı tatilinin ardından başlayan ilk mesai gününde İl Müdürlüğümüz personeliyle bir araya gelerek bayramlaştı. Çalışma arkadaşlarımızın bayramını tebrik eden İl Müdürümüz, tüm personele aileleriyle birlikte geçirecekleri sağlıklı, huzurlu ve başarılı bir çalışma dönemi diledi” ifadelerine yer verildi.
Bayramlaşma programının ardından personel görevlerinin başına dönerken, kurumda yeni çalışma döneminin ilk günü karşılıklı iyi dileklerle başladı. Kurban Bayramı'nın manevi atmosferinin çalışma hayatına da yansıdığı programda birlik ve beraberlik mesajları öne çıktı.
Bakmadan Geçme
