• Haberler
  • Bölge
  • Iğdır Erkek Badminton Takımı Anadolu Yıldızlar Ligi Yarı Finalinde 2'nci Oldu

Iğdır Erkek Badminton Takımı Anadolu Yıldızlar Ligi Yarı Finalinde 2'nci Oldu

15-17 Ağustos tarihlerinde Erzurum'da düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi Badminton 2. Etap Yarı Final Müsabakalarında Iğdır erkek takımı 2'nci olarak büyük bir başarı gösterdi.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

15-17 Ağustos tarihleri arasında Erzurum’da düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi Badminton 2. Etap Yarı Final Müsabakalarında Iğdır erkek takımı büyük bir başarıya imza attı. Takım, güçlü rakipleri karşısında gösterdiği performansla turnuvayı ikinci sırada tamamladı.

Başarılı sporcular, önümüzdeki dönemde oynanacak Türkiye Finali’nde Iğdır’ı temsil etme hakkı kazandı. Iğdır Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, sporcuları tebrik ederek başarılarının devamını diledi.

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme