• Haberler
  • Bölge
  • Erzurum Valiliği Kadın Voleybol Takımı, Kamu Spor Oyunları'nda şampiyon oldu!

Erzurum Valiliği Kadın Voleybol Takımı, Kamu Spor Oyunları'nda şampiyon oldu!

Erzurum Valiliği Kadın Voleybol Takımı, Elazığ'daki 3. Kamu Spor Oyunları'nda şampiyon olarak büyük bir başarı elde etti. Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Takımı ise bölge üçüncülüğünü kazanarak dikkat çekti. Erzurum Valiliği, Türkiye finallerine katılacak.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Erzurum Valiliği Kadın Voleybol Takımı, Elazığ’da düzenlenen 3. Kamu Spor Oyunları’nda büyük bir başarı göstererek şampiyon oldu.

Müsabakalar sonunda Erzurum Valiliği Kadın Voleybol Takımı zirvede yer alırken, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Kadın Voleybol Takımı da bölge üçüncülüğü elde ederek önemli bir başarıya imza attı. Erzurum Valiliği takımı, Konya’da yapılacak Türkiye finallerine katılacak.

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme