• Haberler
  • Bölge
  • Erzurum'da Gıda Denetimleri: 235 İşletme Kontrol Edildi, 1 Yaptırım Uygulandı

Erzurum'da Gıda Denetimleri: 235 İşletme Kontrol Edildi, 1 Yaptırım Uygulandı

Erzurum'da gıda işletmelerine yönelik denetimler devam ediyor. Valilikten yapılan açıklamada son hafta içinde 235 denetim gerçekleştirildiği, bir işletmeye idari yaptırım uygulandığı ve Alo 174 Gıda hattına 7 başvurunun değerlendirildiği bildirildi.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Erzurum’da gıda satışı yapan işletmeleri yönelik denetimler sürdürülüyor.

Erzurum Valiliğince yapılan açıklamada, yem, gıda ve gıda ile temas eden madde malzeme üreten işletmelere yönelik; son bir hafta içerisinde 235 denetim yapılırken denetimlerde olumsuzluk tespit edilen hususlarda işletmelere 1 idari idari yaptırım kararı uygulandı.

Tüketicilerin her an ulaşabilecekleri Alo 174 Gıda hattı ile 7/24 gıda kontrolünde gelen 7 başvurunun ise aynı süreçte değerlendirildiği belirtildi.

 

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme