Eleşkirt Sadaklı Köyü'nde içme suyu arayışı: Sondaj çalışmaları sürüyor
Sadaklı Köyü'nde devam eden sondaj çalışmalarında gelinen son durum yerinde değerlendirildi.
Ağrı’nın Eleşkirt ilçesine bağlı Sadaklı Köyü’nde sürdürülen içme suyu teminine yönelik sondaj çalışmaları, Eleşkirt Kaymakamı Ömer Saygılı ve İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Erhan Tenekeci tarafından yerinde incelendi.
Söz konusu sondaj çalışması, köyde yaşanan içme suyu ihtiyacını karşılamak amacıyla Ağrı İl Özel İdaresi tarafından yürütülen kırsal altyapı yatırımları kapsamında gerçekleştiriliyor. Bölgeye kalıcı ve sağlıklı su temini sağlamak amacıyla başlatılan çalışma süreci hakkında teknik ekipten bilgi alındı.
Bakmadan Geçme
Doğubayazıt'ta Medeniyet Mektebi Kompleksi hizmete açıldı
Kınasının olacağı gün cenazesi toprağa verildi
Ağrı'da sürülerin sesi olan çanlar raflardaki yerini aldı
Ağrı'da Kerbela şehitleri dualarla anıldı
Diyadinli öğrenciler Erzurum'un tarih ve bilim mirasını yerinde keşfetti
Ağrı Dağı Dağcılık Kulübü üyeleri dayanışma yemeğinde buluştu