Eleşkirt Devlet Hastanesi'nde modern sterilizasyon ünitesi hizmete açıldı
Eleşkirt Devlet Hastanesi'nde yapımı tamamlanan modern sterilizasyon ünitesi düzenlenen törenle hizmete girerken, sağlık yöneticileri hastanede incelemelerde bulundu.
Haberin Özeti
- • Eleşkirt Devlet Hastanesi’nde yapımı tamamlanan modern sterilizasyon ünitesi düzenlenen törenle hizmete açıldı. Açılışa Eleşkirt Kaymakamı Ömer Saygılı ile Ağrı İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu katıldı. Program kapsamında hastane birimleri incelenirken, tedavi gören vatandaşlar da ziyaret edildi.
Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü koordinesinde sağlık yatırımlarına yönelik çalışmalar devam ederken, Eleşkirt Devlet Hastanesi bünyesinde yapımı tamamlanan modern sterilizasyon ünitesi düzenlenen törenle hizmete açıldı.
Gerçekleştirilen açılış programına Eleşkirt Kaymakamı Ömer Saygılı, Ağrı İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu ve yönetim ekibi katıldı. Açılış kapsamında kurdele kesimi gerçekleştirilirken, yeni ünitenin sağlık hizmetlerinde önemli katkı sunacağı ifade edildi.
Bakmadan Geçme
Patnos’ta 30 dönümde ada çayı üretimi başladı
Hamur’da muhtarlık seçimi sonrası kavga: 3 yaralı
Ağrı Dağı yaylalarında koyun kırkma mesaisi başladı
Ağrı’daki Menderesler baharla birlikte canlandı
Ağrı İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'nden çiftçilere gübre duyurusu
Ağrı’da Taekwondo minikler il seçmeleri tamamlandı