• Haberler
  • Spor
  • Elazığspor Asbaşkanı Şerifoğulları ile Ali Koç Bir Araya Geldi

Elazığspor Asbaşkanı Şerifoğulları ile Ali Koç Bir Araya Geldi

Kulüpler Birliği Başkanı Ali Koç'un, TFF 2. Lig Kulüpleri ile yaptığı toplantıya Elazığspor'u temsilen Asbaşkan Mustafa Şerifoğulları katılım sağladı.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Kulüpler Birliği Vakfı ve Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç'un ev sahipliğinde, TFF 2. Lig kulüp başkanlarının katılımıyla bir toplantı gerçekleştirildi. Toplantıda kulüplerin karşılaştığı sorunlar ve çözüm önerileri masaya yatırıldı. Toplantıya Elazığspor'u temsilen Asbaşkan Mustafa Şerifoğulları katıldı. Şerifoğulları toplantıda Ali Koç ile baş başa görüşme imkanı da buldu. Elazığspor Kulübü'nden yapılan açıklamada, "Bu verimli istişare toplantısına, katkılarından dolayı Kulüpler Birliği Başkanı Ali Koç'a ve tüm kulüp başkanlarına teşekkür ediyoruz" denildi.

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme