Doğubayazıt'ta çiftçilere meyve çekirdeğiyle ağaçlandırma çağrısı
Doğubayazıt'ta çiftçilere meyve çekirdeğiyle ağaçlandırma önerisi yapıldı.
Ağrı’nın Doğubayazıt ilçesinde, tarımsal üretimde sürdürülebilirlik ve çevresel farkındalık amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında, çiftçilere yönelik çeşitli bilgilendirme faaliyetleri düzenleniyor. Doğubayazıt İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından yürütülen çalışmaların odağında, tarla sınırlarına meyve çekirdeği ekme uygulaması ve erozyonla mücadele gibi çevre dostu yaklaşımlar yer alıyor.
Özel Haber
Bakmadan Geçme
Patnos Devlet Hastanesi Acil Servisi büyüyor
Patnos gece yarısı sallandı: 16 dakikada 3 deprem meydana geldi
Ağrı Ziraat Odası Başkanı Ömer Yıldız’ın annesi vefat etti
Ağrı Valiliği hayatını kaybeden öğretmen Irmak Ayşe Koparan ile ilgili açıklama yaptı
Ağrı Dağı 2026'da da dağcıların gözdesi oldu
Ağrı’da öğretmenin ölümü soruşturmasında yeni gelişme: Okul müdürü gözaltına alındı