Doğubayazıt Gençlik Merkezi'nden Muharrem ayında birlik ve paylaşma etkinliği
Doğubayazıt Gençlik Merkezi, Muharrem ayı kapsamında geleneksel aşure etkinliği düzenledi.
Etkinliğe katılan vatandaşlar, ikramdan memnuniyet duyduklarını ifade ederek Gençlik Merkezi’ne teşekkür etti. Aşure etkinliği, hem manevi yönüyle hem de toplumsal bağları güçlendirmesiyle takdir topladı.
Gençlik Merkezi tarafından yapılan açıklamada, bu tür etkinliklerin yıl boyunca farklı vesilelerle devam edeceği belirtildi.
Özel Haber
Bakmadan Geçme
Eleşkirt'in sevilen ismi Zeki Yıldız hayatını kaybetti
Ağrı İl Özel İdaresi kırsalda altyapı yatırımlarına devam ediyor
Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde otopark sorunu çözülüyor
Ağrı'da kadına yönelik şiddetle mücadelede yeni döneme geçildi
Doğubayazıt Devlet Hastanesi'nde diyabet eğitimleri sürüyor
Doğubayazıt'ta Medeniyet Mektebi Kompleksi hizmete açıldı