Doğubayazıt ADEM-3'te miniklerin yıl sonu coşkusu
Doğubayazıt Aile Destek Merkezi-3'te eğitim gören minik öğrenciler, düzenlenen yıl sonu etkinliğinde sergiledikleri gösterilerle ailelerine unutulmaz anlar yaşattı.
Haberin Özeti
- • ADEM-3'te eğitim gören öğrenciler, yıl sonu programında hünerlerini sergiledi.
- • Programa SYDV Müdürü Mehmet Arvas ile öğrenci velileri katıldı.
- • Mehmet Arvas, çocukların gelişiminde emeği geçen öğreticilere teşekkür ederek öğrencilere başarılar diledi.
Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde Aile Destek Merkezi-3'te eğitim gören minik öğrenciler, yıl boyunca edindikleri bilgi ve becerileri düzenlenen yıl sonu etkinliğinde sergiledi. Renkli görüntülere sahne olan programda öğrenciler, aileleriyle birlikte kurslarını tamamlamanın sevincini yaşadı.
Doğubayazıt Kaymakamlığı bünyesinde faaliyet gösteren Aile Destek Merkezi-3 (ADEM-3), bir eğitim dönemini daha coşkulu bir yıl sonu programıyla tamamladı. Sevgi, emek ve özveriyle geçen eğitim sürecinin ardından düzenlenen etkinlikte minik öğrenciler, hazırladıkları gösterilerle izleyenlerden büyük alkış aldı.
Programa öğrenci velilerinin yanı sıra Doğubayazıt Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürü Mehmet Arvas da katıldı. Çocukların yıl boyunca gösterdiği gelişim ve hazırladıkları etkinlikler, aileler tarafından ilgiyle takip edilirken salonda duygusal ve gurur dolu anlar yaşandı.
Bakmadan Geçme