Diyadin'de köy okullarında karne sevinci
Diyadin Kaymakamı Furkan Korkusuz ile İlçe Milli Eğitim Müdürü Remzi Işık, köy okullarını ziyaret ederek öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu.
Haberin Özeti
- • Diyadin Kaymakamı Furkan Korkusuz ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Remzi Işık, 2025-2026 eğitim yılı sonunda köy okullarında karne sevincine ortak oldu.
- • Protokol üyeleri, sınıflarda karneleri dağıtarak öğrencilerle sohbet etti, başarılarını tebrik edip yaz tatili tavsiyeleri verdi.
- • Kaymakam Korkusuz, öğrencilerin akademik ve kişisel gelişiminin önemini vurgularken, eğitimin niteliği ve köy okullarının ihtiyaçlarını değerlendirdi.
Diyadin'de 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte köy okullarında karne sevinci yaşandı. Diyadin Kaymakamı Furkan Korkusuz ile İlçe Milli Eğitim Müdürü Remzi Işık, köy okullarını ziyaret ederek öğrencilerin mutluluğunu paylaştı.
Karne dağıtım programı kapsamında sınıfları tek tek gezen Kaymakam Furkan Korkusuz ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Remzi Işık, öğrencilerin karnelerini kendi elleriyle takdim etti. Öğrencileri gösterdikleri gayret ve başarılarından dolayı tebrik eden protokol üyeleri, çocuklarla yakından ilgilenerek sohbet etti ve yaz tatiline ilişkin tavsiyelerde bulundu.
Sınıflarda oluşan samimi görüntülerde öğrencilerin karne heyecanı ve mutluluğu yüzlerine yansırken, öğretmenlerle de eğitim süreci hakkında görüş alışverişinde bulunuldu. Ziyaret sırasında eğitimin niteliğini artırmaya yönelik yürütülen çalışmalar ve köy okullarının ihtiyaçları da değerlendirildi.
Kaymakam Korkusuz, öğrencilerin sadece akademik başarılarının değil, sosyal ve kişisel gelişimlerinin de önemli olduğunu vurgulayarak yaz tatilini dinlenerek, kitap okuyarak ve kendilerini geliştirerek değerlendirmeleri tavsiyesinde bulundu.
Diyadin İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"İlçe Kaymakamımız Sayın Furkan Korkusuz ve İlçe Millî Eğitim Müdürümüz Sayın Remzi IŞIK, köy okullarımızda öğrenim gören öğrencilerimizin karne heyecanına ortak oldu. Öğrencilerimize karnelerini takdim ederek başarılarını tebrik eden Sayın Kaymakamımız ve İlçe Millî Eğitim Müdürümüz, çocuklarımızla yakından ilgilenip sohbet ederek onların mutluluğunu paylaştı. Karne sevinci, öğrencilerimizin yüzlerindeki tebessüm ve geleceğe dair umut dolu bakışlarıyla anlam kazanırken, kendilerine sağlıklı, mutlu ve verimli bir yaz tatili temenni edildi."
Program, öğrenci ve öğretmenlerle çekilen hatıra fotoğraflarının ardından sona ererken, ilçe genelindeki tüm öğrencilere sağlıklı, huzurlu ve başarılı bir tatil dönemi dileğinde bulunuldu.
Bakmadan Geçme

