Binali Yıldırım Çelebi'ye Ağrı'yı sordu
Malazgit Zaferi'nin 948'inci yıldönümü kutlamaları için bölgeye gelen son Başbakan ve TBMM eski Başkanı Binali Yıldırım, ziyaretlerde kendisine eşlik eden AK Parti Ağrı Milletvekili Ekrem Çelebi'ye Ağrı'yı sordu.
Malazgirt programı öncesinde Bitlis Valiliği ve Bitlis Belediye Başkanlığını ziyaret eden Binali Yıldırım, bu ziyaretlerde Ağrı’nın son durumunu sorarak Ağrılılara selam yolladı. Ekrem Çelebi ile bir süre sohbet eden Yıldırım, ziyaretlerinin ardından Bitlis’ten ayrıldı.
Bakmadan Geçme
Ağrı'da geleceğin mucitleri projelerini sergiledi
Şeker-İş'ten Ağrı Şeker Fabrikası açıklaması:
AK Parti Doğubayazıt Teşkilatı öncelikli projeleri Vali Bozkurt'a iletti
Ahmed-i Hani Havalimanı mayısta 33 bin 762 yolcuya hizmet verdi
Genç yaşta kalp krizi Taşlıçay'ı yasa boğdu
Ağrı'ya 34 yeni hekim kadrosu tahsis edildi