Bazid Dağcılık'tan İshak Paşa Sarayı'nın silueti eşliğinde doğa yürüyüşü
Doğubayazıt merkezli Bazid Dağcılık Grubu, hafta sonunu doğada geçirerek Karaburun köyü Ortaca mezrası Kutiz mevkiinde yürüyüş etkinliği düzenledi.
Bazid Dağcılık Grubu yetkilileri, her hafta farklı bir rota üzerinde yürüyüş organize ettiklerini ve hem doğaseverleri bir araya getirdiklerini hem de çevredeki doğal ve kültürel zenginliklere dikkat çektiklerini belirtti. Önümüzdeki haftalarda farklı bölgelerde yapılacak yürüyüşler için planlamaların devam ettiği bildirildi.
Özel Haber
Bakmadan Geçme
Ağrı Dağı Dağcılık Kulübü üyeleri dayanışma yemeğinde buluştu
Leyla Aydemir davasında kritik gün: Gözler yarınki duruşmada
Kaymakam Erkan Minuz'dan köylerde yoğun mesai
Tutak'ta eğitim yılının karnesi masaya yatırıldı
Ağrı’da dikkat çeken ölüm tablosu! Türkiye’de ilk sırada yer aldı
Ağrı Belediyesi’nden fırınlara sıkı denetim