Başkan Sayan'ın Kovid-19 test sonucu pozitif çıktı
Ağrı Belediye Başkanı Savcı Sayan, rahatsızlığı sebebi ile yaptırmışolduğu Koronavirüs (COVID19) test sonucunun pozitif çıktığını açıkladı.
Sosyal medya hesabından konuya ilişkin detayları duyuran Başkan Sayan, 'Bugün yaptırmış olduğum Covid-19 testimin sonucu pozitif çıkmıştır. Genel durumum iyidir. Dualarınızı beklerim.' dedi.
Bakmadan Geçme
Ağrı'da geleceğin mucitleri projelerini sergiledi
Şeker-İş'ten Ağrı Şeker Fabrikası açıklaması:
AK Parti Doğubayazıt Teşkilatı öncelikli projeleri Vali Bozkurt'a iletti
Ahmed-i Hani Havalimanı mayısta 33 bin 762 yolcuya hizmet verdi
Genç yaşta kalp krizi Taşlıçay'ı yasa boğdu
Ağrı'ya 34 yeni hekim kadrosu tahsis edildi