• Haberler
  • Ağrı
  • Başkan Sayan'ın Kovid-19 test sonucu pozitif çıktı

Başkan Sayan'ın Kovid-19 test sonucu pozitif çıktı

Ağrı Belediye Başkanı Savcı Sayan, rahatsızlığı sebebi ile yaptırmışolduğu Koronavirüs (COVID19) test sonucunun pozitif çıktığını açıkladı.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Sosyal medya hesabından konuya ilişkin detayları duyuran Başkan Sayan, 'Bugün yaptırmış olduğum Covid-19 testimin sonucu pozitif çıkmıştır. Genel durumum iyidir. Dualarınızı beklerim.' dedi.

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme