• Haberler
  • Bölge
  • Aziziye Belediyesi'nde Sosyal Denge Sözleşmesi İmzalandı

Aziziye Belediyesi'nde Sosyal Denge Sözleşmesi İmzalandı

Aziziye Belediyesi ile BEM-BİR-SEN Erzurum Şubesi arasında, 2026–2027 yıllarını kapsayan Sosyal Denge Sözleşmesi imzalandı.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Aziziye Belediyesi ile yetkili sendika arasında 2026–2027 yıllarını kapsayan Sosyal Denge Sözleşmesi (SDS) imzalandı. Belediye çalışanlarının hak ve kazanımlarını güçlendirmeyi amaçlayan sözleşme, karşılıklı mutabakatla hayata geçirildi.
Sözleşme, BEM-BİR-SEN Erzurum Şube Başkanı Abdullah Sunar ile Aziziye Belediyesi arasında imza altına alındı. Yapılan açıklamada, çalışanların emeği, gayreti ve alın terinin büyük bir değer taşıdığı vurgulandı.
İmzalanan Sosyal Denge Sözleşmesi’nin, belediye personelinin motivasyonuna ve çalışma barışına olumlu katkı sağlaması beklenirken, sözleşmenin tüm taraflar için hayırlı olması temennisinde bulunuldu.

Aziziye Belediyesi Basın Servisi

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme