Ağrılı gençler şehri aydınlattı 19 Mayıs coşkusu sokaklara taştı
Ağrı'da 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında gençlerin katılımıyla meşaleli yürüyüş gerçekleştirildi.
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla Ağrı’da bir yürüyüş etkinliği düzenlendi. Etkinlik, Ağrı Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’ne bağlı Ağrı Gençlik Merkezi'nin koordinasyonunda gerçekleştirildi. Gençlik Merkezinde gönüllü olarak yer alan gençler, Türk bayrakları ve meşaleler eşliğinde akşam saatlerinde şehir merkezinde yürüyüş gerçekleştirdi.
Özel Haber
Bakmadan Geçme
Eleşkirt’te kurulacak üretim tesisi bölge ekonomisine katkı sağlayacak
Ağrı’da Kırsal Kalkınma Yatırım Programı başvuruları uzatıldı
Ağrı’da güvenlik ve asayiş gündemi Diyadin’de masaya yatırıldı
Ağrı Emniyet Müdürü Önder Diyadin’deki polis lojmanları inşaatını inceledi
Ağrılı öğrenci Türkiye birincisi oldu
Kamuda Şoför Olmak İsteyenlere Yeni Fırsat: Başvurular Alınmaya Başlandı