Ağrılı gençler şehri aydınlattı 19 Mayıs coşkusu sokaklara taştı
Ağrı'da 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında gençlerin katılımıyla meşaleli yürüyüş gerçekleştirildi.
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla Ağrı’da bir yürüyüş etkinliği düzenlendi. Etkinlik, Ağrı Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’ne bağlı Ağrı Gençlik Merkezi'nin koordinasyonunda gerçekleştirildi. Gençlik Merkezinde gönüllü olarak yer alan gençler, Türk bayrakları ve meşaleler eşliğinde akşam saatlerinde şehir merkezinde yürüyüş gerçekleştirdi.
Özel Haber
Bakmadan Geçme
Doğubayazıt Adliyesi’nde veda gecesi
Prof. Dr. Faruk Kaya’dan dikkat çeken çağrı: ‘Ağrı yeni sanayi haritasında yerini almalı’
Ağrı’da parmağı spor aletine sıkışan çocuk için ekipler seferber oldu
Türkiye Enduro ve ATV Şampiyonası Ağrı'da düzenlenecek
Van'da acı kaza: Jandarma Uzman Çavuş Samet Karabulut şehit oldu
Doğubayazıt'ta korkutan kaza: Motosiklet sürücüsü ağır yaralandı