• Haberler
  • Ağrı
  • Ağrı'da Covid-19 testi pozitif çıkanları 'Hastabüsler' taşıyacak

Ağrı'da Covid-19 testi pozitif çıkanları 'Hastabüsler' taşıyacak

Ağrı Belediyesi ile İl Sağlık Müdürlüğü arasında imzalanan protokol ile birlikte Covid-19 testi pozitif çıkan hastalar, belediyeye ait Hastabüsler ile hastaneden evlerine ücretsiz taşınacak

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Ağrı Devlet Hastanesi önünde İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Coşkun Daharlı ile birlikte imzalanan protokole ilişkin açıklama yapan Belediye Başkanı Savcı Sayan: “Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü ve Devlet Hastanesi yönetiminin isteği üzerine bundan böyle test sonucu pozitif çıkan hastalarımızı gidecekleri yerlere bırakmak için Hastabüslerimiz ücretsiz bir şekilde hizmet verecektir. Burada test sonucu pozitif çıkan vatandaşlarımız, Sağlık Müdürlüğü ve
hastanenin göndermek istediği noktaya ulaştıracağız. Sayın İl Sağlık Müdürümüzle bir protokol imzaladık, hayırlı olsun” dedi.

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme