Ağrı Valisi Önder Bozkurt'tan bayram dönüşü otogarda trafik güvenliği denetimi
Ağrı Valisi Önder Bozkurt, Kurban Bayramı tatilinin ardından dönüş yolculuğuna çıkan vatandaşların güvenli seyahat etmesi amacıyla Ağrı Otogarı'nda incelemelerde bulundu.
Haberin Özeti
- • Ağrı Valisi Önder Bozkurt, Kurban Bayramı dönüş yoğunluğu nedeniyle Ağrı Otogarı’nda incelemelerde bulundu. Otogar esnafı ve otobüs şoförleriyle görüşen Bozkurt, trafik kurallarına uyulmasının önemine dikkat çekti. Bayram dönüşlerinde vatandaşların güvenliği için gerekli tedbirlerin sürdüğü bildirildi.
Ağrı Valisi Önder Bozkurt, 9 günlük Kurban Bayramı tatilinin sona ermesiyle birlikte dönüş yoluna geçen vatandaşların güvenli ve huzurlu bir şekilde seyahat etmelerini sağlamak amacıyla Ağrı Otogarı’nı ziyaret etti.
Bayram dönüşü nedeniyle yaşanan yolcu yoğunluğunu yerinde inceleyen Ağrı Valisi Önder Bozkurt, otogarda faaliyet gösteren firma temsilcileri, esnaf ve sürücülerle bir araya gelerek yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Vatandaşların güvenli ulaşımının sağlanmasına yönelik alınan tedbirleri değerlendiren Vali Bozkurt, sürücülere trafik kurallarına titizlikle uymaları yönünde uyarılarda bulundu.
Ağrı Valiliği tarafından yapılan açıklamada, “Valimiz Sayın Önder BOZKURT, 9 günlük Kurban Bayramı tatilinin ardından dönüş yoluna geçen vatandaşlarımızın güvenli ve huzurlu bir şekilde seyahat etmelerini teminen Ağrı Otogarı’nı ziyaret etti” ifadelerine yer verildi.
Bakmadan Geçme