Ağrı Valisi Önder Bozkurt şehit aileleri ve belediye başkanlarını ağırladı
Ağrı Valisi Önder Bozkurt, şehit aileleri ile ilçe ve belde belediye başkanlarını makamında kabul ederek talep ve önerileri dinledi.
Haberin Özeti
- • Ağrı Valisi Önder Bozkurt, Valilik makamında şehit ailelerini kabul ederek talep ve önerilerini dinledi, devletin her zaman yanlarında olduğunu belirtti.
- • Vali Bozkurt, Patnos, Eleşkirt, Tahir belediye başkanları ile AK Parti ilçe başkanlarıyla ilçelerdeki yatırım ve projeleri değerlendirdi.
- • Görüşmelerde vatandaşların yaşam kalitesini artıracak çalışmalar, bölge ihtiyaçları ve il-ilçe gelişimi için iş birliği vurgulandı.
Ağrı Valisi Önder Bozkurt, şehit aileleri ile yerel yöneticileri Valilik makamında ağırladı. Gerçekleştirilen ziyaretlerde hem şehit ailelerinin talepleri dinlendi hem de ilçelerde yürütülen çalışmalar ve devam eden projeler hakkında değerlendirmelerde bulunuldu.
Valilik makamında ilk olarak aziz şehitlerin kıymetli aileleriyle bir araya gelen Ağrı Valisi Önder Bozkurt, ailelerle yakından ilgilenerek onların görüş, öneri ve taleplerini dinledi. Şehit ailelerinin her zaman devletin ve milletin emaneti olduğunu vurgulayan Ağrı Valisi Önder Bozkurt, kapılarının her zaman açık olduğunu ifade etti.
Ziyaret sırasında ailelerle samimi sohbetler gerçekleştiren Ağrı Valisi Önder Bozkurt, devletin tüm imkânlarıyla şehit yakınlarının yanında olmaya devam edeceğini belirtti.
Valilikte daha sonra Patnos Belediye Başkanı Abdulhalik Taşkın, Eleşkirt Belediye Başkanı Ramazan Yakut, Tahir Belediye Başkanı Alparslan Yavuz ve AK Parti ilçe başkanları kabul edildi. Görüşmede ilçelerde yürütülen yatırımlar, devam eden kamu hizmetleri ve vatandaşların ihtiyaçlarına yönelik çalışmalar ele alındı.
Yerel yönetim temsilcileriyle yapılan toplantıda, ilçelerde devam eden projelerin son durumu değerlendirilirken, vatandaşlara sunulan hizmetlerin daha etkin ve verimli hale getirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu. Bölgenin ihtiyaçları ve öncelikli yatırım alanları da toplantının gündem maddeleri arasında yer aldı.
Konuya ilişkin değerlendirmede bulunan Ağrı Valisi Önder Bozkurt, “Vatandaşlarımızın yaşam kalitesini artıracak her çalışmayı yakından takip ediyoruz. Yerel yönetimlerimiz ve ilgili kurumlarımızla iş birliği içerisinde ilimizin ve ilçelerimizin gelişimi için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Şehit ailelerimiz ise bizlere emanet olup her zaman yanlarında olmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Gerçekleştirilen ziyaretler günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarının ardından sona erdi.
Bakmadan Geçme
