- Haberler
- Ağrı
- Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde vatandaşın sağlık hizmetine erişimini kolaylaştıracak adımlar atıldı
Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde vatandaşın sağlık hizmetine erişimini kolaylaştıracak adımlar atıldı
Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü, Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde sevk süreçleri, poliklinik yoğunluğu ve hasta akışının daha etkin yönetilmesine yönelik incelemelerde bulunarak yeni planlamaları hayata geçirdi.
Haberin Özeti
- • Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü, Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde yoğunluğu azaltmak için kapsamlı değerlendirmeler yaparak yeni düzenlemeleri uygulamaya koydu.
- • Düzenlemeler; sevk süreçleri, poliklinik randevu yoğunluğu ve hasta akışı gibi alanlarda yaşanan aksaklıkları gidermeyi hedefliyor.
- • Amaç, vatandaşların sağlık hizmetlerine daha hızlı ulaşmasını sağlamak, bekleme sürelerini azaltmak ve sağlık çalışanlarının iş yükünü dengelemektir.
Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü, vatandaşların sağlık hizmetlerine daha hızlı ve etkin şekilde ulaşabilmesi amacıyla Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde kapsamlı değerlendirme çalışması gerçekleştirdi.
Yapılan incelemelerde hastanedeki mevcut sevk süreçleri, polikliniklerde yaşanan hekim randevu yoğunluğu ve hasta sirkülasyonunun fazla olduğu alanlar ayrıntılı şekilde ele alındı. Hizmet sunumunda yaşanan aksaklıkların en aza indirilmesi amacıyla hazırlanan çözüm önerileri, hastane yönetimiyle paylaşılırken gerekli planlamalar da uygulamaya konuldu.
İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yürütülen değerlendirme çalışmaları kapsamında, hasta yoğunluğunun daha dengeli dağıtılması, randevu süreçlerinin etkin yönetilmesi ve sağlık hizmetlerine erişimin kolaylaştırılması için çeşitli tedbirler alındı. Yapılan düzenlemelerle hem sağlık çalışanlarının iş yükünün dengelenmesi hem de vatandaşların bekleme sürelerinin azaltılması hedefleniyor.
Yetkililer, sağlık hizmetlerinde kalite standartlarının yükseltilmesi ve hasta memnuniyetinin artırılması amacıyla benzer değerlendirme ve iyileştirme çalışmalarının belirli aralıklarla sürdürüleceğini belirtti.
Ağrı İl Sağlık Müdürlüğünden yapılan açıklamada, "Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde mevcut sevk süreçleri, polikliniklerde yaşanan hekim randevu yoğunlukları ve hastane içerisindeki yoğun alanların daha dengeli yönetilmesine yönelik değerlendirmelerde bulunuldu. Yapılan incelemeler doğrultusunda çözüm önerileri hastane yönetimine iletilerek gerekli planlamalar gerçekleştirildi. Vatandaşlarımızın sağlık hizmetlerine daha kolay, hızlı ve etkin bir şekilde ulaşabilmesi amacıyla gerekli uyarılar ve tedbirler alınarak uygulamaya konuldu. Sağlık hizmet sunumunun kalitesini artırmaya yönelik çalışmalarımız kararlılıkla devam etmektedir" ifadelerine yer verildi.
Bakmadan Geçme

