Ağrı Doğa Koleji'nin öğrencileri TÜBİTAK 4006 bilim fuarında projeleri inceledi
Ağrı Doğa Koleji 2. sınıf öğrencileri, Fatih Sultan Mehmet Ortaokulu'nda düzenlenen TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarı'nı ziyaret ederek bilimsel projeleri yerinde inceledi.
Ziyaretin eğitimsel katkısına değinen İlkokul İdarecisi Nimet Ömeroğlu şunları söyledi:
“Öğrencilerimizi farklı öğrenme ortamlarıyla tanıştırmak istiyoruz. Bilim fuarı gibi etkinlikler, onların sorgulama ve araştırma becerilerini geliştiriyor. Aynı zamanda grup çalışması ve sosyal iletişim yönlerini de destekliyor. Ev sahipliği yapan okula ve emeği geçen öğretmenlere teşekkür ederiz.”
Özel Haber
Bakmadan Geçme
Tekman'ı sel ve kasırga vurdu!
Kızılay miniklerin karne sevincine ortak oldu
Ağrı'da ilk yardım eğitici eğitimi başarıyla tamamlandı
Patnos Kaymakamı'nın evi çocukların neşesiyle doldu
Tutak'ta yeni hükümet konağı için hazırlıklar sürüyor
Doğubayazıt İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünden öğretmen İrem Olgaç'a vefa