Ağrı'da yaralı şahin tedavi altına alındı
Ağrı'da jandarma ekiplerince yaralı bulunan şahin, tedavi altına alındı
İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, Tutak ilçesinde yürütülen devriye faaliyeti sırasında bitkin halde yaralı bir şahine rastladı.
Ekiplerin bilgi vermesi üzerine yaralı şahin, Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğüne teslim edildi.
Yırtıcı kuş, tedavisinin ardından bulunduğu bölgede doğaya salınacak.
Bakmadan Geçme
Ağrı'da geleceğin mucitleri projelerini sergiledi
Şeker-İş'ten Ağrı Şeker Fabrikası açıklaması:
AK Parti Doğubayazıt Teşkilatı öncelikli projeleri Vali Bozkurt'a iletti
Ahmed-i Hani Havalimanı mayısta 33 bin 762 yolcuya hizmet verdi
Genç yaşta kalp krizi Taşlıçay'ı yasa boğdu
Ağrı'ya 34 yeni hekim kadrosu tahsis edildi
