Ağrı'da Kurban Bayramı'nın ilk günü acemi kasaplar hastanelere koştu
Ağrı'da Kurban Bayramında kurban keserken yaralanan 81 kişi hastanelerini aciline başvurdu.
Haberin Özeti
- • Ağrı’da Kurban Bayramı’nın ilk gününde kurban kesimi sırasında çeşitli yerlerinden yaralanan 81 kişi hastanelerin acil servislerine başvurdu.
- • Yaralıların büyük bölümünün el, kol ve bacak bölgelerinden kesici aletler veya hayvan darbeleriyle yaralandığı, acil servislerde yoğunluk yaşandığı belirtildi.
- • Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ndeki yoğunluğun ardından doktorlar, kurban kesiminin uzman kişilerce yapılmasının önemine dikkat çekti.
Ağrı’da Kurban Bayramı’nın ilk gününde kurban kesmeye çalışırken çeşitli yerlerinden yaralanan 81 kişi hastanelerin acil servislerine başvurdu. Kent merkezi ve ilçelerde yaşanan yoğunluk nedeniyle hastanelerin acil bölümlerinde hareketli saatler yaşandı.
Karaköse Haber muhabirinin edindiği bilgilere göre, yalnızca Ağrı merkezde 29 kişi kurban kesimi sırasında yaşadığı yaralanmalar nedeniyle hastaneye başvurdu. İlçelerle birlikte kent genelinde yaralananların sayısının 81’e ulaştığı öğrenildi.
Özellikle Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Servisi’nde yoğunluk yaşanırken, yaralıların büyük bölümünün el, kol ve bacak bölgelerinden kesici aletlerle yaralandığı belirtildi.
Bazı vatandaşların kurban kesimi sırasında bıçak darbeleriyle yaralandığı, bazı kişilerin ise hayvanların darbesi sonucu hastanelik olduğu öğrenildi. Sağlık ekipleri, acil servise başvuran vatandaşlara hızlı şekilde müdahale etti.
Görevli doktorlar, kurban kesiminin uzman kişiler tarafından yapılmasının önemine dikkat çekerek vatandaşları dikkatli olmaları konusunda uyardı.
Bayramın ilk günü yaşanan yoğunluk nedeniyle sağlık çalışanları da yoğun mesai yaptı.
Bakmadan Geçme