Ağrı'da ilk yardım eğitici eğitimi başarıyla tamamlandı
Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü tarafından düzenlenen İlk Yardım Eğitici Eğitimi'ni başarıyla tamamlayan 7 kursiyer, dört aşamalı değerlendirme sürecinin ardından ilk yardım eğitmeni olmaya hak kazandı.
Haberin Özeti
- • Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü'nün 22-26 Haziran 2026 tarihli İlk Yardım Eğitici Eğitimi, 7 kursiyerin katılımıyla başarıyla tamamlandı.
- • Beş gün süren eğitim programı sonunda kursiyerler, dört aşamalı değerlendirme sonrası ilk yardım eğitmeni olmaya hak kazandı.
- • İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu, eğitimin toplum sağlığı için önemine değinerek, ilk yardım eğitimlerinin periyodik olarak süreceğini belirtti.
Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü tarafından 22-26 Haziran 2026 tarihleri arasında düzenlenen İlk Yardım Eğitici Eğitimi başarıyla tamamlandı. Beş gün süren program sonunda eğitimlerini başarıyla tamamlayan 7 kursiyer, ilk yardım eğitmeni unvanı almaya hak kazanarak kentte ilk yardım bilincinin yaygınlaştırılmasına katkı sunacak yeni eğitmenler arasına katıldı.
İl Sağlık Müdürlüğü bünyesinde gerçekleştirilen eğitim programı, İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu'nun katılımıyla başladı. Program boyunca kursiyerlere ilk yardım konusunda teorik bilgilerin yanı sıra uygulamalı eğitimler de verildi. Eğitim sürecinin sonunda yapılan dört aşamalı değerlendirmeyi başarıyla geçen kursiyerler, ilk yardım eğitmeni sertifikası almaya hak kazandı.
Programın kapanış töreninde konuşan İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu, ilk yardım eğitiminin toplum sağlığı açısından büyük önem taşıdığına dikkat çekerek, eğitim sürecinin başarıyla tamamlanmasında emeği geçenlere teşekkür etti. Dr. Acu, özellikle Müdürlüğün İlk Yardım Eğitici Eğitmeni Ertuğrul Akdeniz'e katkılarından dolayı teşekkür ederken, eğitim programını başarıyla tamamlayan kursiyerleri de tebrik ederek görevlerinde başarılar diledi.
İlk yardım eğitmeni sayısının artmasının, toplumun acil durumlara daha bilinçli ve etkin müdahale edebilmesi açısından önemli bir kazanım olduğu belirtilirken, İl Sağlık Müdürlüğü tarafından ilk yardım eğitimlerinin belirli periyotlarla sürdürüleceği ifade edildi.
Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"İlk Yardım Eğitici Eğitimi Tamamlandı. Müdürlüğümüz tarafından 22-26 Haziran 2026 tarihleri arasında düzenlenen İlk Yardım Eğitici Eğitimi başarıyla tamamlandı. Eğitim programı, açılışta İl Sağlık Müdürümüz Dr. Mehmet Acu’nun katılımıyla başladı. Beş gün süren programa 7 kursiyer katıldı. Katılımcılar teorik ve uygulamalı eğitimlerin ardından gerçekleştirilen dört aşamalı değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak İlk Yardım Eğitmeni olmaya hak kazandı. Programın kapanışında İl Sağlık Müdürümüz Dr. Mehmet Acu, eğitimin başarıyla yürütülmesindeki emek ve katkılarından dolayı Müdürlüğümüz personeli İlk Yardım Eğitici Eğitmeni Ertuğrul Akdeniz’e teşekkür ederek eğitimi başarıyla tamamlayan katılımcıları tebrik etti. Yeni ilk yardım eğitmenlerimizi tebrik ediyor, görevlerinde başarılar diliyoruz."
Bakmadan Geçme

