19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107. yılı kapsamında düzenlenen “15-21 Mayıs Gençlik Haftası” etkinlikleri Ağrı’da başladı. Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından Atatürk Anıtı önünde gerçekleştirilen çelenk sunma törenine çok sayıda davetli katıldı.