Ağrı'da geleceğin doktorları liselere ilham oldu
Ağrı Cumhuriyet Anadolu Lisesi'nde düzenlenen söyleşide AİÇÜ Tıp Fakültesi öğrencileri, lise öğrencileriyle bir araya gelerek meslek tanıtımı, üniversite hayatı ve sınav hazırlık süreçlerine ilişkin deneyimlerini paylaştı.
Haberin Özeti
- • Ağrı Cumhuriyet Anadolu Lisesi'nde, AİÇÜ Tıp Fakültesi öğrencileri lise öğrencileriyle kariyer planlamalarına katkı sağlamak amacıyla buluştu.
- • Tıp fakültesi öğrencileri, üniversiteye hazırlık, sınav stresiyle baş etme ve tıp eğitiminin zorluklarına dair deneyimlerini aktardı.
- • Lise yönetimi, programın öğrencilerin meslek seçim süreçlerine verimli katkı sağladığını belirterek AİÇÜ öğrencilerine teşekkür etti.
Ağrı Cumhuriyet Anadolu Lisesi’nde öğrencilerin kariyer planlamalarına katkı sağlamak amacıyla anlamlı bir etkinlik düzenlendi. Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi (AİÇÜ) Tıp Fakültesi öğrencileri, okulda gerçekleştirilen söyleşi programında lise öğrencileriyle buluştu.
Yoğun katılımla gerçekleştirilen programda tıp fakültesi öğrencileri, üniversiteye hazırlık süreci, sınav stresiyle baş etme yöntemleri, ders çalışma teknikleri ve meslek seçimi konusunda deneyimlerini öğrencilerle paylaştı. Söyleşide öğrenciler merak ettikleri soruları doğrudan üniversite öğrencilerine yöneltme fırsatı buldu.
Etkinlikte özellikle tıp eğitiminin zorlukları, üniversite yaşamı ve hedef belirlemenin önemi üzerinde duruldu. Program boyunca öğrencilerin dikkatle dinlediği söyleşi samimi bir atmosferde gerçekleşti.
Cumhuriyet Anadolu Lisesi yönetimi tarafından yapılan açıklamada, öğrencilerin kariyer hedeflerine katkı sağlayacak etkinliklere önem verdikleri belirtilerek şu ifadelere yer verildi:
“Öğrencilerimizin meslek seçim süreçlerine katkı sunmak ve üniversite hayatını yakından tanımalarını sağlamak amacıyla böyle bir program düzenledik. AİÇÜ Tıp Fakültesi öğrencilerimizin deneyimlerini paylaşmaları öğrencilerimiz açısından oldukça verimli oldu. Katkılarından dolayı kendilerine teşekkür ediyoruz.”
Söyleşiye katılan Tıp Fakültesi öğrencileri de sınav sürecinde motivasyonun önemine dikkat çekerek, düzenli çalışmanın başarıdaki en önemli etkenlerden biri olduğunu ifade etti.
Program sonunda okul yönetimi tarafından üniversite öğrencilerine teşekkür edilirken, öğrenciler hatıra fotoğrafı çektirdi.
