Ağrı Belediyesi'nden bayram öncesi çevre temizliği seferberliği
Ağrı Belediyesi, Kurban Bayramı öncesi kent genelinde başlattığı bilgilendirme çalışmalarıyla vatandaşları çevre temizliği ve kurban atıklarının doğru şekilde bertaraf edilmesi konusunda uyardı.
Haberin Özeti
- • Ağrı Belediyesi, Kurban Bayramı öncesinde kent genelinde çevre temizliği ve halk sağlığına yönelik bilgilendirme seferberliği başlattı.
- • Ekipler, broşür dağıtarak vatandaşları kurban atıklarını belirlenen yerlere bırakmaya ve çevre temizliğine duyarlı olmaya çağırdı.
- • Belediye Başkanı Hazal Aras, bayram boyunca temizlik çalışmalarının süreceğini ve ekiplerin sahada aktif görev yapacağını belirtti.
Ağrı Belediyesi, yaklaşan Kurban Bayramı öncesinde kent genelinde çevre temizliği ve halk sağlığına yönelik bilgilendirme çalışmalarını hızlandırdı. Belediye ekipleri, vatandaşlara broşür da Cadde ve sokaklarda vatandaşlarla bir araya gelen ekipler, kurban kesimlerinin belirlenen alanlarda yapılmasının önemine dikkat çekti. Özellikle çevre kirliliğinin önlenmesi amacıyla kurban atıklarının gelişi güzel alanlara bırakılmaması gerektiği vurgulandı.
Çalışmalar kapsamında kent merkezinin yanı sıra hayvan borsasında da bilgilendirme faaliyetleri yürütüldü. Belediye ekipleri, esnaf ve vatandaşlara çevre temizliği konusunda duyarlı olunması çağrısında bulundu.
Dağıtılan broşürlerde; kurban atıklarının uygun toplama noktalarına bırakılması, ortak yaşam alanlarının temiz tutulması ve halk sağlığının korunmasına yönelik uyarılar yer aldı.
Ağrı Belediye Başkanı Hazal Aras, yaptığı açıklamada, Kurban Bayramı boyunca temizlik çalışmalarının aralıksız devam edeceğini belirterek, “Daha temiz ve sağlıklı bir Ağrı için tüm vatandaşlarımızın çevre konusunda duyarlı davranmasını bekliyoruz” ifadelerini kullandı.
Belediye ekiplerinin bayram süresince sahada aktif görev yapacağı ve oluşabilecek çevre kirliliğine karşı gerekli müdahalelerin hızlı şekilde gerçekleştirileceği öğrenildi.
Bakmadan Geçme
