Ağrı Belediyesi'nden barış fidanlarıyla anlamlı ağaçlandırma çalışması
Ağrı Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, kentin çeşitli noktalarında fidan dikimi gerçekleştirdi.
Etkinlikte konuşan Ağrı Belediye Eş Başkanı Memet Akkuş ise, emekçilerin bayramını kutlayarak şu ifadeleri kullandı:
“1 Mayıs, alın teriyle geçimini sağlayan tüm emekçilerin günüdür. Bugün burada, onların onuruna diktiğimiz fidanlarla doğaya ve emeğe aynı anda sahip çıkıyoruz. Tüm işçi ve emekçi kardeşlerimizin Emek ve Dayanışma Günü’nü yürekten kutluyorum. Ağrı Belediyesi olarak her zaman emeğin ve emekçinin yanında olmaya devam edeceğiz.”
Özel Haber
Bakmadan Geçme
Ağrı'da geleceğin mucitleri projelerini sergiledi
Şeker-İş'ten Ağrı Şeker Fabrikası açıklaması:
AK Parti Doğubayazıt Teşkilatı öncelikli projeleri Vali Bozkurt'a iletti
Ahmed-i Hani Havalimanı mayısta 33 bin 762 yolcuya hizmet verdi
Genç yaşta kalp krizi Taşlıçay'ı yasa boğdu
Ağrı'ya 34 yeni hekim kadrosu tahsis edildi