• Haberler
  • Ağrı
  • Ağrı Belediye Başkanı Sayan'a geçmiş olsun ziyaretleri

Ağrı Belediye Başkanı Sayan'a geçmiş olsun ziyaretleri

Ağrı Belediye Başkanı Savcı Sayan, geçirdiği rahatsızlığın ardından iyileşerek ziyaretçilerini kabul etmeye başladı.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

1 Mayıs’ta şeker hastalığı nedeni ile Ankara Şehir Hastanesi’ne kaldırılan Savcı Sayan, yapılan kontrollerinin ardından tedavi altına alınmıştı. Sayan’ın normale dönmesinin ardından odasına ziyaretçi alınmaya başladı. Hastane odasından Sayan’ın durumu hakkında bilgilendirme yapan Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Özhaseki, geçmiş olsun dileklerini iletti. Savcı Sayan ‘ın durumun iyi olduğu ve yarın taburcu edilmesinin beklendiği öğrenildi.

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme