• Haberler
  • Ağrı
  • Ağrı Balık Gölü Doğal Sit-Nitelikli Doğal Koruma Alanı oldu

Ağrı Balık Gölü Doğal Sit-Nitelikli Doğal Koruma Alanı oldu

Türkiye`nin 2 bin 241 rakımlı en yüksek gölü olan Ağrı Balık Gölü Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından 'doğal sit-nitelikli doğal koruma alanı' olarak ilan edildi.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Antalya, Ağrı ve Isparta’da bulunan bazı alanlar için “Doğal Sit-Nitelikli Doğal Koruma Alanı” olarak tescillediği yerlerin ilanı Resmi Gazete’de yayımlandı.

Ağrı Balık Gölü ve Antalya’nın Muratpaşa ilçesi sınırında yer alan Muratpaşa-Konyaaltı Falezleri Doğal Sit Alanı ile Doğal Sit Alanı “Doğal Sit-Nitelikli Doğal Koruma Alanı" olarak tescil edildi.

Öte yandan Isparta’nın Eğirdir ilçesinde bulunan Yeşilada ve Can Ada Doğal Sit Alanı ise “Doğal sit-nitelikli doğal koruma alanı, doğal sit-sürdürülebilir koruma ve kontrollü kullanım alanı" olarak belirlendi.

Konuya ilişkin sosyal medya hesabı üzerinden paylaşım yapan AK Parti Ağrı Milletvekini Ekrem Çelebi “Balık Gölü’müze tescil...

Türkiye`nin 2241 rakımlı en yüksek gölü olan, adaları, balık ve kuş türleri gibi doğal güzellikleriyle göz kamaştıran Taşlıçay İlçemizdeki Balık Gölü’müz, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından "Doğal sit-nitelikli doğal koruma alanı" olarak tescil edildi. Hayırlı olsun.” ifadelerini kullandı.

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme