2000-2008 Arası SGK Girişi Olanlara Kademeli Emeklilik Umudu: Yeni Tablo Gündemde
2000-2008 yılları arasında sigorta girişi bulunan milyonlarca çalışan için kademeli emeklilik düzenlemesi yeniden gündeme geldi. Meclis kulislerine yansıyan taslak çalışmaya göre kadınlarda 43, erkeklerde ise 45 yaşından başlayan yeni bir emeklilik modeli üzerinde değerlendirme yapılıyor.
Haberin Özeti
- • 2000-2008 yılları arasında SGK girişi bulunan milyonlarca çalışan için kademeli emeklilik düzenlemesi yeniden gündeme geldi. Meclis kulislerine yansıyan taslak çalışmaya göre kadınlarda 43, erkeklerde ise 45 yaşından başlayan yeni bir emeklilik modeli değerlendiriliyor. Düzenlemede sigorta başlangıç tarihine göre yaş ve prim şartlarının kademeli olarak artırılması planlanırken, sistemin torba yasaya girip girmeyeceği önümüzdeki süreçte netlik kazanacak.
Bakmadan Geçme
Patnos Devlet Hastanesi Acil Servisi büyüyor
Patnos gece yarısı sallandı: 16 dakikada 3 deprem meydana geldi
Ağrı Ziraat Odası Başkanı Ömer Yıldız’ın annesi vefat etti
Ağrı Valiliği hayatını kaybeden öğretmen Irmak Ayşe Koparan ile ilgili açıklama yaptı
Ağrı Dağı 2026'da da dağcıların gözdesi oldu
Ağrı’da öğretmenin ölümü soruşturmasında yeni gelişme: Okul müdürü gözaltına alındı